Prechod na navigáciu vodorovná Prechod na navigáciu Hlavné menu
Zápasnícky klub 1904 Košice

Oficiálna stránka Zápasníckeho klubu Košice 1904

Košickí zápasníci zažili Americký sen

Košice, USA (03.04-13.04.) Výborné kontakty s Brianom Bowkerom, bývalým trénerom klubu Rancocas Valley z New Jersey oprášil tréner Mgr. Miroslav Jedlička, keď po rokoch znova zorganizoval skvelý kemp v USA. Väčšiu časť výjazdu tvorili žiaci a kadeti Filip Titka, Jakub a Matej Závacký, Matej Beneš, Martin Vangor, Karol Kondáš, no pridali sa aj juniori Ľuboš Kundát, Róbert Szatmári, Roman Peťák, Gabriel Tysz a seniori Matej Deák a Martin Sciranka.

Pán tréner M. Jedlička popísal dni v Spojených štátoch takto: "Po prílete do NY nás vyzdvihol Brian. Odviezli sme sa do Lumbertonu, kde sme sa usídlili v dome Tonyho Bowkera (brata Briana). V sobotu skoro ráno sme vycestovali na turnaj do Willwoodo, na ktorom štartovalo cez 1000 zápasníkov na 13 žinenkách vo falkstyle a na dvoch žinenkách prebiehali naše zápasy vo voľnom štýle, ktorý mali charakter priateľských stretnutí. Niektorí naši chlapci mali až po 8 zápasov, taký bol záujem američanov pozápasiť si s nami. Urobili sme si veľmi dobré meno, pretože vysoké percento stretnutí bolo víťazné.

V nedeľu sme v Lumbertone oslávili veľkú noc, na moju veľkú radosť nás prišla navštíviť Brianova manželka a deti Kelly a Brian ( Emily a Sean boli v Európe) a moja manželka, dcéra a vnučky.

V pondelok sme mali celodenný trip po NY, sprevádzali nás niektorí američania a hlavným organizátorom bol Johny Spanish ( Goddoy ), do Lumbertonu sme sa vrátili až večer o 11-tej.

V utorok ráno sme sa premiestnili autami do mesta Pitman, kde sme absolvovali spoločný tréning pod vedením bývalého trénera Jordana Borhgousa a po tréningu sme sa ubytovali v rodinách.

V stredu ráno sme odišli asi na 5-hodinový výlet do Philadelphie a po návrate sme absolvovali ďalší spoločný tréning, kde som prezentoval voľnoštýliarsku techniku.

Vo štvrtok nás zobrali do firmy ( sponzora klubu ) na predaj kosačiek, kde si chlapci mali možnosť zajazdiť. Tam nás vyzdvihol Brian a odviezol na sever Jersey cca 4 hodiny do mesta Totowa, kde sme o 19.00 absolvovali spoločný tréning a ubytovali sa v hale klubu Totalforce.

V piatok ráno sme vyrazili na nákupy do obchodného centra Wilowbrook a o 16.00 nás čakal ďalší spoločný tréning, kde nás prišiel navštíviť slovenský kamarát Ján Kepič.

v sobotu pre nás prišiel Brian a presunuli sme k nemu na Long Beach Island. Tu sa mali chlapci možnosť vykúpať v mori, povoziť na kajakoch a bicykloch. Navštívili sme minigolfové centum. Brian nám pripravil opekačku a večer sme sa vrátili do Lumbertonu.

V nedeľu sme sa už lúčili s Amerikou a na obed nás Brian odviezol na letisko. Veľkou pomocou pre mňa bola skutočnosť, že tam s nami bol môj bývalý pretekár Pavol Sadecký, ktorý mi vlastne robil tlmočníka, pretože moja angličtina je dosť slabá. Palko sa mi chcel čiastočne odvďačiť za to, že pred jedenástimi rokmi mohol zažívať to, čo teraz zažívajú naši chlapci.

Pevne verím, že budúci rok budeme môcť na Slovensku privítať Briana s jeho chlapacmi."

www.facebook.com/kezapas/

Využite registráciu a nechajte sa pohodlne informovať o novinkách na našej stránke